کلنگی کلاغی بغل در تریلی
کلنگی یا بازویی حالت کلاغی برای درب عقب تریلی مارال و اروم و یا ماموت استفاده می شود در دو طرف چپ و راست درب عقب تریلی این کلنگی کلاغی بر روی ستون انتهایی و کلاف درب نصب می شود پایه یا بخش مدور کلنگی بر روی آخرین ستون بصورت دایره ای جوش می شود و یک پلیت سوراخ دار سی ان سی شده بر روی کلاف درب جوش می شود و نهایتا با یک حرکت نیم دایره بازویی زبانه داخل پلیت قرار می گیرد . کلنگی کلاغی با توجه با ساختار ضعیفش تاب فشار های بالا را ندارد و به نوعی می شود گفت دکوری محسوب می شود چون مواردی اتفاق افتاده که کاربر یا راننده هنگام تخلیه بار فراموش کرده این کلنگی را آزاد کند و پس فعال نمودن جک آنتنی و با کمترین فشار بار پشت درب ، این کلنگی ها بلافاصله کنده شده است . قبل از اینکه کلنگی کلاغی بکار گرفته شود این وظیفه نگهداری کلاف و ستون با استفاده از پیچ و مهره انجام می شد ولی بخاطر کاربری استفاده آسانتر پیچ و مهره کنار گذاشته شد و کلنگی کلاغی جایگزین آن شد
سفارش عمده و تعداد بالا کلنگی کلاغی در عقب تریلی با شماره ۰۹۳۳۱۱۳۹۱۶۸ تماس بگیرید
ابزار و قطعات جانبی تریلی - کلنگی - کلاغی - بغل درب عقب - مارال - ماموت - اروم - همکاری - تریلی - تریلر - مارال - اروم - ماموت - کوگل - خاتم صنعت - نصف جهان - یاقوت صنعت - آکو فیدار - اشمیت - فوکس - جیران - ب پ - عثمان کک - هیدروماس - هیدروسیر - هیدرولیفسان - هیدرواستیل
maral - mammut - orum - kogel - khatam sanat - fidar - fox - bwp - osman koc - gylan - hidromas - hidrosir - hidrolifsan - hidrosteel